Celler Cesar Principe
EL LLEGAT DE EUTIQUIO
La història va començar amb l'avi Eutiquio, que va transmetre tot el seu coneixement vinícola i el seu saber fer a César Príncipe en el celler històric de la família. Va ser el fill d'aquest, Ignacio, qui va assentar les bases del celler tal com la coneixem avui, l'any 1982.
CÉSAR PRÍNCIPE, L'EMBLEMA
Però el veritable punt d'inflexió va ser l'any 2000, amb la sortida al mercat de César Príncipe, un vi que ha posat als negres de la Denominació d'Origen Cigales en el panorama vinícola mundial i que, de fet, va aconseguir 94 punts Parker en la seva primera afegeixi.
CREIXENT SENSE PRESSA
El celler César Príncipe va ser fundada en els 90 i des d'aquell moment es va passar de vendre el clàssic claret a granel a embotellar-lo i augmentar la seva qualitat. Sempre pas a pas, creixent a poc a poc, sense pressa, posant tot l'esforç i treball de tres generacions a elaborar vi.
Fotografía i textos: https://www.cesarprincipe.es
Productes del Celler